SELECT NABÍDKA

Házená v TV

14. 12. 2018 17:30 hod. Sport 1
EHF EURO 2018: 1. semifinále
14. 12. 2018 21:00 hod. Sport 1
EHF EURO 2018: 2. semifinále
16. 12. 2018 14:00 hod. Sport 1
EHF EURO 2018: O 3. místo
16. 12. 2018 17:30 hod. Sport 1
EHF EURO 2018: Finále
21. 12. 2018 19:10 hod. ČT Sport
HK FCC Město Lovosice - TJ Cement Hranice
21. 12. 2018 19:10 hod. ČT Sport
HK FCC Město Lovosice - Cement Hranice
TV COM

Kalendář

<prosinec 2018>
poútstčtsone
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
Inkostar

Informace o akcích a zajímavosti z házené do vašeho emailu. Přihlaste se k odběru novinek.
Email
1.9.2016 otevřeno: 1559 x

Pozvánka na workshop ČESKÁ HÁZENÁ – CZECH HANDBALL

V rámci připrav nové obchodní, marketingové a komunikační strategie ČSH se uskuteční v září dva workshopy, na nichž budou představitelé marketingu ČSH prezentovat své vize a na druhé straně dají možnost házenkářské veřejnosti podělit se s představiteli ČSH o připomínky či podněty pro správné doladění koncepce, která by měla být pro házenkářské hnutí v letech 2016 až 2020 klíčová.

 
Pro setkání s širokou házenkářskou veřejností  byly zvoleny jedna moravská a jedna česká lokalita (Brno a Praha), za termíny s ohledem na již startující soutěže napříč výkonnostními úrovněmi byly stanoveny pátky 16. a 23. září 2016. Prosíme všecnny zájemce o potvrzení účasti a názvu subjektu, který bude zastupovat, na níže uvedené kontaktní emaily. 


WORKSHOP ČESKÁ HÁZENÁ – CZECH HANDBALL, termín I.
Kdy: pátek 16. září 2016, od 16.00 hod.
Kde: Brno (přesné místo bude s ohledem na kapacitní nároky upřesněno podle prvotního zájmu o akci)
Témata: 1) prezentace značky ČESKÁ HÁZENÁ – CZECH HANDBALL jako součásti marketingové strategie
              2) workshop a diskuze – sběr podnětů pro správné nastavení strategie rozvoje házené v letech 2016-2020
Kontaktní osoba: Mgr. Alžběta Vejrostová, vejrostova@chf.cz

WORKSHOP ČESKÁ HÁZENÁ – CZECH HANDBALL, termín II.
Kdy: pátek 23. září 2016, od 16.00 hod.
Kde: Praha (přesné místo bude s ohledem na kapacitní nároky upřesněno podle prvotního zájmu o akci)
Témata: 1) prezentace značky ČESKÁ HÁZENÁ – CZECH HANDBALL jako součásti marketingové strategie
              2) workshop a diskuze – sběr podnětů pro správné nastavení strategie rozvoje házené v letech 2016-2020
Kontaktní osoba: Mgr. Jan Vtípil, vtipil@chf.cz

 

V případě nejasností či potřebě dalších informací se na zmíněné kontakty neváhejte obracet!